Wyspowa misja 2013 - dzień 1

Sobota, 27 lipca 2013 · Komentarze(0)
Kategoria Kelly's, P, Wyspowa misja
DZIEŃ 1

Po kilku sakwiarskich wypadach w Polsce i jednym króciutkim do Niemiec doszliśmy do wniosku, że najwyższa pora ruszyć dalej i dłużej. Przygotowania trwały dość długo ze względu na wszelakie rezerwacje i dopasowanie terminów. Wspólną pracą wszystko udało się dopiąć na ostatni guzik i 27 lipca o 6 rano spotkaliśmy się na dworcu głównym w Poznaniu.

Planowanie wyprawy © sq3mka

Po pokonaniu kilku schodów docieramy na właściwy peron gdzie czeka już nasz pociąg do Świnoujścia. Podróż mija bez komplikacji, ludzi sporo jednak dla każdego znajduje się miejsce.

Po południu docieramy do Świnoujścia na wyspie Wolin. Zauważamy, że właśnie podpłynął prom, dzięki któremu już po następnych kilkunastu minutach docieramy na Uznam.

Przeprawa na wyspę Uznam © sq3mka

Kręcimy wzdłuż wybrzeża. Gdy docieramy do granicy postanawiamy wykorzystać piękną, słoneczną pogodę. Niestety trochę zbyt daleko zabrnęliśmy z naszymi rowerami przez co droga powrotna była wyjątkowo ciężka ze względu na wąskie opony no i grząski piasek. Dzięki pomocy plażowiczów udaje nam się nie utknąć na dobre i możemy pokonywać kolejne kilometry.

Odpoczynek na plaży © sq3mka

Mijamy liczne Niemieckie miejscowości Ahlbeck, Zempin, Zinnowitz, aż wreszcie przekraczamy most zwodzony wjeżdżając tym samym do Wolgastu. Zatrzymujemy się przy jednym z marketów i robimy niezbędne zakupy.

Popas na Niemieckim molo © sq3mka

Słońce powoli chyli się ku zachodowi, dlatego też zaczynamy szukać miejsca na nocleg. Po kilku dobrych kilometrach znajdujemy niewielki kawałek trawy osłonięty przez drzewo od pobliskiej drogi. Manatki rozkładamy na ścieżce rowerowej, rozpalamy palnik i wcinamy pyszne tortellini z sosem. Gdy Pati zabiera się za sprzątanie, ja rozkładam nasz "domek". Ze względu na jego rozmiary (3m długości z przedsionkiem) muszę się trochę nagimnastykować aby dobrze wkomponować go w otoczenie. ..i tym sposobem krótko przed 22 zasypiamy.

Wyprawowe gotowanie © sq3mka

Nachylenie: (średnie%/max%) 2/16

Dzień 2 ==>