Lipiec, 2015

Kórnik

Czwartek, 30 lipca 2015 · Komentarze(0)
Samotny wypad do Borówca najkrótszą drogą przez Starołękę. Wrócić postanowiłem przez Kórnik, Rogalin, Puszczykowo i Wiry. W drodze powrotnej wmordewind niesamowity, aż do samego Poznania.

Terenowa pętla z Pati

Środa, 29 lipca 2015 · Komentarze(0)
Wolne popołudnie postanowiliśmy wykorzystać na przejechanie pętelki przez lasek Marceliński, Rusałkę, Strzeszynek i Kiekrz. W lasach widać jeszcze skutki ostatniej burzy,

Rozruszanie

Wtorek, 28 lipca 2015 · Komentarze(0)
Kategoria Kelly's
Krótkie rozruszanie po lasku Marcelińskim i Rusałce

Stare Miasto i Malta

Piątek, 24 lipca 2015 · Komentarze(0)
Kategoria Kelly's, P
Wspólnie z Pati pokręciliśmy w ten piątkowy wieczór po ładniejszych rejonach naszego miasta.

Skorzęcin

Niedziela, 19 lipca 2015 · Komentarze(0)
Kategoria Kelly's, P
Po porannym spacerze wracamy do domu. Dla urozmaicenia i chęci poznania okolicznych ścieżek zamiast do Strzałkowa jedziemy do Gniezna, gdzie trochę kręcimy się po centrum i wskakujemy do pociągu. Mieliśmy niesamowite szczęście, gdyż potężna nawałnica, która nawiedziła region i przyniosła bardzo wiele strat, spotkała nas podczas podróży. Siłę żywiołu oglądaliśmy wyłącznie z okien pociągu, a gdy dotarliśmy do Poznania widzieliśmy już tylko skutki niepogody.

Skorzęcin

Sobota, 18 lipca 2015 · Komentarze(0)
Kategoria Kelly's, P
Wakacyjny wypad do Skorzęcina dzięki uprzejmości i gościnności naszych znajomych Kasi i Zbyszka. Podróż przyspieszyliśmy sobie pociągiem, którym dotarliśmy do Strzałkowa. Stamtąd już na dwóch kółkach do Skorzęcina, gdzie zamieniliśmy nasze rowery na wersje wodną w postaci rowerków wodnych.

Miejsko

Środa, 15 lipca 2015 · Komentarze(0)
Kategoria Kelly's
Kręcenie po mieście w tych i innych sprawach. A najważniejsze, że rowerem najszybciej i najprzyjemniej

Praca

Wtorek, 7 lipca 2015 · Komentarze(0)
Dojazd do pracy wieczorkiem, przy świetnej pogodzie, powrót nad ranem. Po nocnej burzy chłodno i wietrznie.

Letni działkowy trip - dzień 2

Niedziela, 5 lipca 2015 · Komentarze(0)
Kategoria Kelly's, P, Powyżej 50km
Po pysznym śniadanku ruszamy w drogę powrotną do domu. Postanawiamy jednak wrócić przez Puszczę Zielonkę. Kręcimy drogą św. Jakuba do Sławna, gdzie wjeżdżamy na DW 197, która prowadzi nas aż do Kiszkowa. Następnie wjeżdżamy do samej Puszczy. Poruszamy się szlakiem pierścienia poznania. Niby jechałem tędy 3 razy to nigdy przeciwnie do ruchu wskazówek zegara - ciekawa odmiana :) Mijamy Dąbrówkę Kościelną, Zielonkę i dojeżdżamy do Murowanej Gośliny i Biedruska w którym opuszczamy szlak pierścienia na rzecz NSR-a, który prowadzi nas prawie do samego domu na wspaniały obiad.

Dąbrówka Kościelna © sq3mka

Letni działkowy trip - dzień 1

Sobota, 4 lipca 2015 · Komentarze(0)
Kategoria Kelly's, P
Na dworze temperatura powyżej 30 stopni, bezchmurne niebo. Spotykam się z Pati nad Maltą i wspólnie ruszamy, szlakiem kościołów drewnianych w kierunku Swarzędza. Temperatura daje się we znaki. Jednak jesteśmy strasznie szczęśliwi, że wreszcie udało nam się ruszyć z sakwami pod namiot. Mijamy Uzarzewo, Biskupice, PK Promno i w ten sposób docieramy do Pobiedzisk gdzie robimy sobie przerwę na lody na rynku. Posileni i zregenerowani ruszamy starą DK5 do Lednogóry, gdzie odbijamy do Imielenka na działkę. Od razu rozbijamy namiot w cieniu, chwilę odpoczywamy, rozmawiamy z rodzinką i ruszamy na pętelkę wokół j. Lednickiego i upragnioną kąpiel.