Kwiecień, 2014

Rogalin

Środa, 30 kwietnia 2014 · Komentarze(0)
Kategoria Kelly's, P, Powyżej 50km
Rogalin - czyli przyjemna wycieczka we dwoje. Byliśmy zaskoczeni remontem pałacu, jednak dzięki temu na pewno będzie tam jeszcze piękniej. W drodze powrotnej na deser WPN.

Puszcza Zielonka - świątecznie

Niedziela, 20 kwietnia 2014 · Komentarze(0)
Kategoria Kelly's, P, Powyżej 50km
Czas po świątecznym obiedzie chcieliśmy z Pati spędzić aktywnie. Pogoda była sprzyjająca, trochę chmur, lekki wiatr, ale sucho i dosyć ciepło. Obydwoje bardzo dawno nie byliśmy w tytułowej Puszczy Zielonce, dlatego wybraliśmy właśnie ten kierunek. Bardzo szybko docieramy asfaltem do Biedruska, przekraczamy wartę i powoli zanurzamy się w ścieżkach Puszczy. Po kilkunastu kilometrach docieramy na Dziewiczą , gdzie w osłupienie wprowadza nas infrastruktura u jej podnóża. Po zdobyciu szczytu zjeżdżamy do Czerwonaka skąd asfaltem wracamy do Biedruska, gdzie odbijamy na nadwarciański szlak rowerowy który prowadzi nas prawie do samego domu chwilę przed deszczem.

Wspólne kręcenie

Sobota, 12 kwietnia 2014 · Komentarze(0)
Kategoria Kelly's, P, Powyżej 50km
Pierwsze wspólne kręcenie z Pati w tym roku. Czasu mało. Oboje z niecierpliwością czekamy już na lato. Jednak udało się wygospodarować wolne popołudnie, a i pogoda dopisała. Witajcie ścieżki WPN-u!

Pierwsze kilometry pokonujemy jadąc przez Świerczewo i Luboń aby dotrzeć do Nadwarciańskiego Szlaku Rowerowego. Wzdłuż rzeki jedziemy aż do Mosiny. Następnie robimy przerwę na lody, nabieramy trochę sił i uderzamy na szczyt Osowej Góry, gdzie spotkało nas miłe zaskoczenie. WIĘCEJ INFORMACJI

Kolej drezynowa w Mosinie i WPN-ie
Kolej drezynowa w Mosinie i WPN-ie © sq3mka

Zaliczamy szybki zjazd ze szczytu.

Zbocze Osowej Góry
Zbocze Osowej Góry © sq3mka

Mijamy Kociołek, następnie pomykamy szlakiem pierścienia z przerwą na singiel nad Góreckim.

Jezioro Kociołek - WPN
Jezioro Kociołek - WPN © sq3mka

W pewnym momencie odbijamy w stronę Trzebawia, który mijamy przelotem docierając do Szreniawy. Ostatnie kilometry to asfaltowa jazda standardowo-powrotową trasą przez Rosnowo, Walerianowo, Komorniki, Plewiska, Fabianowo.