Wspólne kręcenie

Sobota, 12 kwietnia 2014 · Komentarze(0)
Kategoria Kelly's, P, Powyżej 50km
Pierwsze wspólne kręcenie z Pati w tym roku. Czasu mało. Oboje z niecierpliwością czekamy już na lato. Jednak udało się wygospodarować wolne popołudnie, a i pogoda dopisała. Witajcie ścieżki WPN-u!

Pierwsze kilometry pokonujemy jadąc przez Świerczewo i Luboń aby dotrzeć do Nadwarciańskiego Szlaku Rowerowego. Wzdłuż rzeki jedziemy aż do Mosiny. Następnie robimy przerwę na lody, nabieramy trochę sił i uderzamy na szczyt Osowej Góry, gdzie spotkało nas miłe zaskoczenie. WIĘCEJ INFORMACJI

Kolej drezynowa w Mosinie i WPN-ie
Kolej drezynowa w Mosinie i WPN-ie © sq3mka

Zaliczamy szybki zjazd ze szczytu.

Zbocze Osowej Góry
Zbocze Osowej Góry © sq3mka

Mijamy Kociołek, następnie pomykamy szlakiem pierścienia z przerwą na singiel nad Góreckim.

Jezioro Kociołek - WPN
Jezioro Kociołek - WPN © sq3mka

W pewnym momencie odbijamy w stronę Trzebawia, który mijamy przelotem docierając do Szreniawy. Ostatnie kilometry to asfaltowa jazda standardowo-powrotową trasą przez Rosnowo, Walerianowo, Komorniki, Plewiska, Fabianowo.