Kołobrzeg dzień 3

Czwartek, 6 sierpnia 2009 · Komentarze(0)
Kategoria Morze 2009
Dzisiaj czas wracać do domu. Pobudka o godzinie 6, mały spacer, następnie śniadanie, pakowanie i wymeldowanie. Dalej małe zakupy na drogę, na dworzec po bilety, gdzie były spore kolejki i szybko nad morzę się wykąpać. Około 30 min przed odjazdem pociągu docieramy z powrotem na dworzec. Trzeba wspomnieć, że prawie nie dostaliśmy biletów na rower, ponieważ trasa była zamknięta i na odcinku około 20 km zamiast pociągu były podstawione autokary. Mimo to przy pomocy kierowców i konduktora udało nam się wpakować rowery do autokarów, nie robili tego zbyt delikatnie ale całe szczęście sprzęt wyszedł z tego bez szwanku.

Po dojechaniu autobusem do Piły wsiadamy z powrotem do pociągu i jedziemy prosto do poznania, gdzie dojechaliśmy z około 40min opóźnieniem.

Na zakończenie wycieczki jeszcze kawałek z dworca do domu.

Podsumowując całe wycieczka udała się super mimo przygód z powrotem do domu, kiedy nikt nic nie wiedział jak będzie wyglądała podróż, jak i kiedy po nocy szukaliśmy naszego miejsca noclegu. Mam nadzieję, że takie wypady uda nam się powtarzać.