Rowerowy rajd ZSE 1

Poniedziałek, 3 października 2011 · Komentarze(3)
W końcu udało nam się zorganizować kolejną rowerową eskapadę w Zespole Szkół Elektrycznych. Ostatnią naszą wycieczką był Karpacz. Tym razem postanowiliśmy odwiedzić puszczę Zielonkę, a całą imprezę jak najbardziej rozpropagować.

Na miejsce zbiórki przyjechało 30 osób w tym 3 dziewczyny.

Po 15 km jadąc przez Biedrusko docieramy do samej puszczy. Zmęczenie daje powoli o sobie znaki, a przed nami kilka piaszczystych odcinków.

Po dotarciu do podnóży naszej góry...na wszystkich czekał regeneracyjny grill.

Natomiast na zakończenie została próba wytrzymałościowa polegająca na podjeździe na szczyt dziewiczej góry w jak najkrótszym czasie. Na najlepszych czekały nagrody.

Ostatni etap to dotarcie do Poznania i zakończenie wycieczki. Wszystkim udało się pokonać zaplanowane 40 km, momentami nie było łatwo ale mimo to wszyscy dali radę.

Mam nadzieję, że w przyszłości takie wyjazdy odbywać się będą częściej.

Gratuluje wszystkim pokonania trasy i dziękuje za wspólnie spędzony czas:)