Korepetycje

Czwartek, 15 grudnia 2011 · Komentarze(2)
Na korepetycje na godzinę 19. Mimo, że cały czas czekam na śnieg, który przełamie tą wszechobecną szarugę to dzisiaj cieszyłem się, że jest sucho na drogach, ponieważ jechałem Meridą. Trasa w obie strony bez problemów brakuje mi tylko słuchawek. Jednak jazda z muzyką to zupełnie inny klimat.

P.S Tak rzadko jeżdżę na końcówce roku, że po ostatnich wyjazdach trochę się przeziębiłem...najbardziej oberwało gardło.

Nie ma nic lepszego niż rower w mieście. Szkoda tylko, że czasami nie ma go gdzie zostawić. Ale do szkoły czy pracy jest idealny:)

Mi nie tyle, że jest zimno podczas kręcenia, bo to już mam dobrze opracowane, tylko bardziej chodzi o gardło. Nawdychałem się nagle mroźnego powietrza zamiast cały czas oddychać przez nos.

Teraz jeszcze śnieg dopełnia świątecznego klimatu.

sq3mka 16:18 środa, 21 grudnia 2011

Jadąc rowerem na korki, łączysz przyjemne z pożytecznym :-)Trzeba się dobrze ubrać i jest ciepło podczas kręcenia :-)
Teraz to powinieneś słuchać kolęd na mp3.

grigor86 17:12 poniedziałek, 19 grudnia 2011
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ludzi