3 jeziora

Niedziela, 27 maja 2012 · Komentarze(3)
Kategoria Kelly's, Samotnie
Postanowiłem dzisiaj przejechać się po bardzo dawno przeze mnie nie odwiedzanej pętli trzech jezior.

Trasę zaczynam bardzo szybkim przejazdem przez Lasek Marceliński, następnie ścieżką rowerową wzdłuż Polskiej. Czekałem tam chyba z 5 minut za nim w końcu zapaliło się zielone. Wreszcie jednak dotarłem nad Rusałkę. Mimo braku jakieś fenomenalnej pogody ludzi było spoooro. Po zrobieniu jednej pętli jadę dalej w kierunku Strzeszynka. Tam już ludzi coraz mniej, więc i jedzie się coraz lepiej.

Mijając jezioro Strzeszyńskie docieram do Kiekrza.

Rozjazd kolejowy w Kiekrzu © sq3mka

Następnie po kilkuset metrach piaszczysto-brukowanej ścieżki wjeżdżam na szlak wzdłuż j. Kierskiego.

Tam kilka mniejszych i większych hopek i tym sposobem docieram do Przeźmierowa, gdzie z jednej strony tuż nad moją głową przelatuje startujący samolot...

Startujący samolot © sq3mka

...a z drugiej nadciągają burzowe chmury.

Burzowe chmury © sq3mka

Jednak już po kilkunastu minutach przejaśniło się, a ja spokojnie dotarłem do domu.