WPN-szlakiem pierścienia

Sobota, 14 listopada 2009 · Komentarze(3)
Na dzisiejszą sobotę zaplanowaliśmy kolejny wypad. Prognozy były obiecujące ale tak ładnej pogody się nie spodziewałem - czyste niebo i ciepło(jak na listopad). Już po paru kilometrach pozbyłem się zbędnej odzieży. Po dojechaniu do Pawła pogadaliśmy chwilę i ruszyliśmy do WPN-u przez Chomęcice i Szreniawie. Jadąc Grajzerówką urzekła mnie piękna gra światła.

Grajzerówka WPN © sq3mka

Podziwiając pięknie wyglądający WPN, zjeżdżamy z płyt betonowych na szlak Jeziora Góreckiego aby ostatecznie single-trackiem dotrzeć "przed" wyspę Zamkową.
Zamek na wyspie Zamkowej w WPN-ie © sq3mka

Po krótkiej przerwie ruszamy najpierw czerwonym szlakiem, następnie szlakiem pierścienia poznania, którym jedziemy przez Stęszew aż do Dopiewa. W takiej pogodzie wyśmienicie jechało się leśnymi duktami, a błotko co jakiś czas uatrakcyjniało jazdę.

Z Dopiewa asfaltem, potem wzdłuż autostrady aby ostatecznie przeprawić się przez środek pola.

Na zakończenie na pyszny obiadek i herbatę do Pawła (dzięki) i już samotnie do domu.