Ośnieżony WPN

Sobota, 19 grudnia 2009 · Komentarze(11)
Na dziś dzień zaplanowaliśmy sobie z Pawłem wypad do WPN-u, ponieważ przynajmniej ja nigdy nie widziałem go ośnieżonego. Po spotkaniu z Pawłem poszliśmy na chwilę do mnie, aby po godzinie ruszyć przez Fabianowo, Komorniki do WPN-u.

Naszym pierwszym celem była wieża widokowa, podjazd prawie zakończył się sukcesem ale na ostatnich metrach tylne koło straciło przyczepność.

Z wieży widokowej terenem udajemy się nad zamarznięte już j.Jarosławieckie gdzie robimy przerwę na plaży i małe szaleństwa na lodzie:

Kontynuując wycieczkę jedziemy terenem prawie aż do muzeum, chwilę asfaltem i z powrotem terenem do jeziora Góreckiego, które zamarzło w minimalnym stopniu. Zwieńczeniem trasy był ośnieżony single track do plaży z której widać wyspę zamkową:

Wyspa Zamkowa - WPN © sq3mka

Łód na j.Górckim © sq3mka

Po posileniu się, wypiciu herbatki ruszamy w drogę powrotną tym razem cały czas graiserówką aż do Komornik, gdzie Paweł skręca do siebie, a ja dalej w stronę Poznania. Nie wiem dlaczego ale nagle zrobiło mnie się zimno w palce u rąk mimo to w miarę sprawnie dotarłem do domu zadowolony z wyjazdu.

sq3mko Zobaczymy może uda się gdzieś jeszcze przejechać, czas pokaże;) Pozdrawiam

sq3mka 18:53 poniedziałek, 21 grudnia 2009

Pozwolę sobie i ja dodać komentarz :P
dzięki za wycieczkę i mam nadzieję, że to nie będzie ostania w tym roku. W końcu ma przyjśc odwilż albo Mikołaj cieplejsze rękawiczki przyniesie :)
Pozdrawiam :)

sq3mko 22:50 niedziela, 20 grudnia 2009

Maks - Dzięki było naprawdę fajnie i doświadczenia z jazdy po śniegu bardzo ciekawe.

JPbike - Tak, chciał bym się wybrać na wyspę ale zobaczymy jak to będzie bo podobno ma się w najbliższym czasie ocieplić chociaż wiadomo jak to jest z tymi prognozami.

Jarzyna - Dzięki. Szkoda, że wcześniej nie umiałem robić panoram bo było sporo takich miejsc gdzie zrobienie panoramy było wręcz wskazane...

sq3mka 18:56 niedziela, 20 grudnia 2009

Super wycieczka:):) I fajnie Ci wyszła panorama wyspy xD Pozdrawiam:)

Jarzyna 17:37 niedziela, 20 grudnia 2009

Jasne, jak mróz utrzyma się przynajmniej do końca grudnia i Góreckie zamarznie w całości to wyskok na Wyspę Zamkową stoi otworem :)
Nie trzeba pozazdrościć Maks'ie - wystarczy się odpowiednio ubrać i wskoczyć na swój rumak i jazda :)

JPbike 15:27 niedziela, 20 grudnia 2009

Fajna wycieczka pozazdrościć ?
pozdrawiam

Maks 14:37 niedziela, 20 grudnia 2009

gumis2323 - oj szkoda ;p
JPbike - Dzięki, na razie Góreckie wygląda tak jak Strzeszyńskie
tzn paruje i jest zamarznięte tylko przy brzegu. Jak by jeszcze z tydzień przymroziło to może zamarznie całkiem. Fajne zdjęcie na góreckim i widać daleko zajechałeś od brzegu...
vanhelsing - Dzięki ;)
sebekfireman - Wiesz co jezioro jest w sumie małe i płytkie także szybko zamarza i widać było ślady ludzi chodzących po lodzie. Wiadomo długo nie minęło od zamarznięcia jeziora dlatego ograniczyłem swoją jazdę do miejsc gdzie jest maksymalnie 1m głębokości.

sq3mka 14:17 niedziela, 20 grudnia 2009

Z tym wjazdem na jezioro to mogłeś się wstrzymać jeszcze z kilka dni - przecież to dopiero z 48 godzin minęło jak lód chwycił taflę jeziora.

sebekfireman 12:25 niedziela, 20 grudnia 2009

Ostatnie zdjęcie wypas :)

vanhelsing 11:07 niedziela, 20 grudnia 2009

Pięknie zrelacjonowałeś wycieczkę do ośnieżonego WPN-u :)
Ja zeszłej zimy też szalałem po ośnieżonej tafli, tyle że Góreckiego :)

JPbike 10:31 niedziela, 20 grudnia 2009

Bardzo ładne zimowa wycieczka :) szkoda, że nie mogłem z wami jechać :(
Pozdrawiam Gumiś junior :D

gumis2323 10:13 niedziela, 20 grudnia 2009
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa apang