Zimowo

Czwartek, 28 stycznia 2010 · Komentarze(2)
Jak zaplanowałem, tak zrobiłem...tzn chociaż kilkanaście kilometrów w styczniu.

Warunki na drogach ciężkie ze względu na świeży śnieg. Momentami było gorąco, jazdę dodatkowo utrudniał dość silny wiatr.

Ostatecznie wszystko się udało...mały cel spełniony, co będzie dalej zobaczymy...
Zimowa aura © sq3mka

Trasa:
Poznań-Fabianowo-Komorniki-Luboń-i powrót tą samą drogą.

Chciałem zrobić jeszcze inne zdjęcie trochę dalej..jak śnieg zawiewał na drogę...ale nie miałem jak tam stanąć . Jak się przyjrzeć to na końcu drogi słupy są takie zamazane właśnie przez śnieg...Współczuje kurierowi, ja miałem buty mokre już po 3 min...ale zdecydowałem się wyjechać dzisiaj, ponieważ bałem się że będzie jeszcze bardziej mokro albo znowu zrobi się zimno, a koniecznie chciałem wyjechać jeszcze w styczniu.

sq3mka 20:50 czwartek, 28 stycznia 2010

Udalo sie zdjecie, droga wyglada jak rzeka ;). Dzis naprawde wspolczulem rowerzystom na ulicach, kurier ktorego widzialem mial nogawki spodni przemoczone do kolan. Aura niezbyt sprzyjajaca, podziwiam ze sie wybrales.

klosiu 20:27 czwartek, 28 stycznia 2010
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iataz