Wyspa Zamkowa

Sobota, 6 lutego 2010 · Komentarze(3)
Dzisiaj postanowiliśmy razem z Pawłem zdobyć wyspę zamkową. Z domu wyjechałem koło 9. Jechało się świetnie, cały czas z wiatrem. Drogi dobrze odśnieżone poza kilkoma momentami.

Poznańska zima © sq3mka

Do Pawła docieram w jakieś 30min. Poczekałem chwilę na niego i ruszyliśmy najpierw do Chomęcic co było bardzo trudne ponieważ droga tam była ledwo przejezdna.

Dalej jechało się na szczęście już lepiej. Do Szreniawy docieramy w miarę sprawnie...Ze względu na nieprzejezdną leśną drogę musimy prowadzić rowery aby dotrzeć do Graiserówki, którą jechało się znakomicie. Bez zbędnych przerw docieramy nad j.Góreckie. Aby dotrzeć na wyspę jedziemy dookoła jeziora, kawałek trasą pierścienia i ponad kilometr "z buta", ponieważ jazda była praktycznie niemożliwa.

Wreszcie się udało!!! weszliśmy na wyspę, gdzie spędziliśmy trochę czasu na odpoczynku, zwiedzaniu i robieniu zdjęć.

Sufit w wieży znajdującej się na wyspie zamkowej © sq3mka

Fragment ruin zamku na wyspie zamkowej © sq3mka

Powrót na skróty przez jezioro.
Poniżej jeszcze trasa przejazdu (uwzględnia również miejsca gdzie prowadziliśmy rowery).