Zimowy rekordzik

Sobota, 13 lutego 2010 · Komentarze(4)
Wczoraj w ostatniej chwili postanowiłem wybrać się na wycieczkę z Pawłem i Mateuszem, którzy umówili się z Tomkiem na odwiedziny.

Pobudka 5:40, wyjazd 6:20. Najpierw do Lubonia spotkać się u Mateusza, następnie już w trzech ruszamy przez Puszczykowo, Rogalinek, Rogalin, Radzewo, Konarskie.

Warunki na drodze całkiem komfortowe trochę śniegu, miejscami lód i otaczająca nas mgła, mimo wszystko jechało się naprawdę komfortowo.

Zimowa droga © sq3mka

Po dotarciu do Kórnika, posiedzieliśmy chwilę przed zamkiem i ruszyliśmy do Tomka na pogawędkę, pączki i żurek (dzięki!).

W drodze powrotnej Tomek odprowadził nas kawałek (początkowo chcieliśmy jechać przez las ale nie było sensu męczyć się przez nieubity śnieg, także ostatecznie powrót tą samą drogą)

Na zakończenie jeszcze filmik z wyspy zamkowej (z wycieczki zeszłotygodniowej):

<a href="">

bloom - a wiesz, że nawet nie pamiętam dokładnie gdzie to jest, chyba jakoś za Radzewem;)
Maks - dzięki...w tym roku postaram się porobić jakieś ciekawe filmiki. Niestety nie mam kamery dlatego muszę się pogodzić z tą jakością...
wisniok - hehe...cieszę się, że się podoba to motywuje do robienia następnych ;)

sq3mka 21:11 wtorek, 16 lutego 2010

Filmik pierwsza klasa wycieczka też ...
Pozdrawiam

Maks 07:56 wtorek, 16 lutego 2010

Drogę poznaje - jakieś 2 km przed Grześkowiakiem albo Ogórkiewiczem ;p (wiadomo tyle tego wkoło że człowiek się gubi)

bloom 21:25 poniedziałek, 15 lutego 2010
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ejsza