Poligon Biedrusko

Wtorek, 30 marca 2010 · Komentarze(0)
Dobre prognozy pogody na dzisiejszy dzień zmotywowały nas do popołudniowego kręcenia, dlatego kiedy przyjechał po Mnie Piotr&Paweł ruszyliśmy na poligon Biedrusko.

Po drodze mi i Piotrowi zrobiło się tak ciepło, że jechaliśmy w krótkich rękawkach...(jak ja lubię wiosnę i lato).

Podziwiając piękną wiosenną aurę docieramy na granice poligonu. Wprawdzie przed chwilą mijały nas wozy saperskie z niewypałami ale szlaban jest otwarty, więc bez wahania wjeżdżamy na teren wojskowy aby po chwili dotrzeć pod ruiny kościoła.

Dzwonnica na terenie poligonu. © sq3mka

Po dogłębnej eksploracji kościoła, podjechaliśmy kawałek aby pooglądać: zamek, czołgi i...tramwaj.
Poligon Biedrusko © sq3mka

Czołg na poligonie w Biedrusku © sq3mka

W dalszą trasę ruszamy zamieniając się rowerami. Do Biedruska jechałem rowerem Pawła, a do Murowanej Gośliny Piotra. Jednak nie ma to jak mój kochany NEOS...(chociaż napęd nadaje się już tylko do wymiany).

Po przerwie w Murowanej, podczas której Piotr i Paweł pogadali z swoją znajomą ruszamy drogą wojewódzką 196 do domów.

Droga do Poznania minęła nadzwyczaj szybko i bardzo przyjemnie. Po wjeździe do miasta zaczyna się robić ciemno.

Na zakończenie odprowadzamy z Piotrem Pawła do Fabianowa, gdzie się rozdzielamy.

P.S Przy okazji dzisiejszego wyjazdu testowałem nowy licznik oraz porównywałem jego wskazania z starym(różnica minimalna).
Dzisiaj także "strzelił" pierwszy tysiąc w tym roku.