alle ekipa - Morasko

Niedziela, 22 sierpnia 2010 · Komentarze(2)
Kategoria Kelly's
Po całym tygodniu w robocie jakoś ciężko było się gdzieś ruszyć...ale słoneczko przyświeciło, a i zacna ekipa się zebrała.

Spotykamy się o 15:10 przed stadionem...sporo kibiców, ponieważ dzisiaj mecz.

Chwila pogawędki i ruszamy po Macieja w składzie Paweł z bratem, Mateusz, Tomek, Artur i Ja.

Dalej już w pełnym skadzie jedziemy w kierunku Biedruska. Tempo cały czas mocne na zjazdach i podjazdach...i tak nim się zorientowaliśmy nieźle upoceni docieramy na teren poligonu. Tempo spada...cała ulica jest nasza. Po kilku kilometrach docieramy do ruin kościoła, w których spędziliśmy sporo czasu na odpoczynku i ekspansji ruin.
Po około 30 min ruszamy dalej... Przy wyjeździe z poligonu wjeżdżamy w teren...ogólnie mówić górki, pagórki, singletracki i zaliczona przeze mnie hopa bardziej dla fulla niż crossa.

A zwieńczeniem dzisiejszego wyjazdu była piękna panorma miasta:
Panorma poznania © sq3mka

Dalej już powrót do domu przez miasto, kawałek Rusałką, obok stadionu. Akurat zdążyłem przed deszczem i burzą.