Coś nowego - Tarnowo Podgórne

Niedziela, 17 października 2010 · Komentarze(2)
Kategoria Merida, Samotnie
Wstałem dopiero około 10, zjadłem śniadanie i kilka minut po 11 ruszyłem na trasę. Czas na wycieczkę idealny...ruch na ulicach niewielki, wszyscy ludzie w kościołach, więc spokojnie można delektować się jazdą.

Dzisiaj postanowiłem w końcu pojechać trochę w innym kierunku niż zazwyczaj i odwiedzić miejsca, przez które przejeżdżałem ostatnio ponad rok temu.

Na początek wzdłuż cmentarza Junikowskiego, dalej Skórzewo, Przeźmierowo, odbijam na Tarnowo Podgórne mijając Batorowo i Lusowie.
Jesienna szosa © sq3mka

W ekspresowym tempie przejeżdżam przez Tarnowo Podgórne kierując się przez Napachane do Rokietnicy. Na zakończenie jeszcze przejazd przez Kiekrz i Przeźmirowo.

Merida 903 © sq3mka

Oj tak 3 lata temu to bardzo często jeździłem bardzo podobną trasą...jednak w tym roku w Tarnowie Podgórnym byłem chyba pierwszy albo drugi raz...a na szosie to na pewno nie jechałem jeszcze w rejonach kiekrza.

Dzięki, dzięki...oj dawno zdjęć z wycieczek nie robiłem ale czas się poprawić;p

sq3mka 17:39 czwartek, 21 października 2010

Czy ja wiem czy takiego nowego :P swego czasu często odwiedzałeś te okolice :)
Dobre te 2 zdjęcie, muszę Ci powiedzieć, że jak Cię weźmie na jakąś fotkę to już jest konkretna :)

sq3mko 19:53 środa, 20 października 2010
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa botem