Szosowo/przekroczyłem dyst. z 2009/2k meridy

Niedziela, 14 listopada 2010 · Komentarze(4)
Kategoria Merida, Samotnie
Dzisiaj chciałem sprawdzić trasę którą jechałem ostatnio na jazdach, a którą jeszcze nigdy nie pokonałem rowerem.

Tak więc jak to ostatnio często w niedziele...pobudka koło 9:30, szybkie śniadanie, i w drogę. Na ulicach ruch minimalny, jedynie przy giełdzie samochodowej trochę tłoczniej.

Pogoda dzisiaj późno wiosenna tzn umiarkowany wiatr i 15-17 stopni, także idealna pogoda na jazdę. Na drogach jeszcze sporo wody więc Madzi nieźle się oberwało od asfaltowego błota.

Co do nowej trasy to zgodnie z oczekiwaniami nowy piękny asfalt, niestety niektóre przejazdy kolejowe nie pozwalają na sprawy przejazd i trzeba dość mocno zwolnić. Ogólnie myślałem, że trasa wyjdzie trochę dłuższa ale nie bardzo miałem pomysł na jakąś ciekawą dodatkową pętelkę.

Dzisij również udało mi się przekroczyć zeszłoroczny dystans całkowity. Taki miałem ogólny plan na ten sezon i to się udało, jednak nie wszystko poszło po mojej myśli..chociaż na podsumowaia przyjdzie jeszcze czas.

P.S Meridzie dzisiaj strzeliło 2k kilometrów, nieźle się sprawuje...ale zobaczymy jak będzie w wieku kellysa

bloom - hehe pewnie jakoś tak wypadnie...chociaż przy tych dystansach to jeszcze 4 lata;p
Jarzyna - Dzięki, Dzięki;) Pozdrawiam
sq3mko - Zobaczymy jak to będzie...ale patrząc na twój progres to aż strach pomyśleć co będzie w przyszłym roku;)

sq3mka 14:09 czwartek, 18 listopada 2010

Jak tak będziesz z roku na rok jeździł więcej to na starość będziesz robić po 30k rocznie :)

sq3mko 20:50 środa, 17 listopada 2010

Gratuluję wyniku;)

Jarzyna 16:05 wtorek, 16 listopada 2010

Jeszcze 8 k i wymiana napędu :D

bloom 22:11 poniedziałek, 15 listopada 2010
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zwina