Trójkąt Wyszehradzki 2011 Dzień 17

Środa, 13 lipca 2011 · Komentarze(4)
Rano nasze miejsce noclegowe wyglądało jeszcze piękniej.

Namiot o poranku © sq3mka

Droga którą widać tam na dole, to ta którą wczoraj jechaliśmy i z której wdrapywaliśmy się na naszą polanę. Fakt nie było to łatwe zadanie ale jak najbardziej warte tego miejsca.

Droga w Słowackich górach © sq3mka

Około 10 ruszamy w dalszą drogę. Mija nas coraz więcej Polaków, w końcu do granicy zostało nam zaledwie kilkadziesiąt kilometrów.

...a między czasie, żeby nie było za nudno "kozak" w kapeluszu.

Kozak w kapeluszu © sq3mka

Po dość mocno męczących podjazdach przed samą granicą nasze oczy mogą rozkoszować się wspaniałą panoramom tatr.

Panorama Tatr © sq3mka

Tatry © sq3mka

Jeszcze tylko kilka kilometrów i po dwóch tygodniach jazdy wracamy do domu, do Polski. Przy okazji odwiedzam rowerem nowe województwo.

Polska i pierwsze województwo © sq3mka

Na zakończenie kilkanaście kilometrów podjazdu, następnie chwilowe wypłaszczenie i zjazd do samego Zakopanego.
W tym dość ruchliwym miasteczku najpierw udajemy się na dworzec aby kupić bilety na pociąg powrotny do Poznania. Później Krupówki, Skocznia i wracamy na dworzec w oczekiwaniu na pociąg.

Skocznia w Zakopanem © sq3mka

Ku naszemu zadowoleniu pociąg został podstawiony już na godzinę przed odjazdem, więc ze spokojem mogliśmy zapakować rowery i poukładać sakwy.

Przedział rowerowy © sq3mka

Ogólnie jechało się wyśmienicie, mieliśmy cały przedział dla siebie...trochę pospaliśmy jedynie co to podróż mogła by trwać mniej niż 12h i mieć mniej kontroli biletów, które sprawdzano nam o 21, 23, 02 i 06. Jak rano pomyślałem o tym konduktorze, który przyszedł o 02 to miałem wrażenie, że coś mi się chyba ta kontrola przyśniła.

P.S Już wkrótce zapraszam na podsumowanie wyprawy oraz krótki filmik.