Trening!

Środa, 31 sierpnia 2011 · Komentarze(0)
Nie sądziłem, że kiedyś dodam taki wpis ale dzisiejszą jazdę można jak najbardziej nazwać w ten sposób.

Po południu ruszam po Mateusza i jego Tatę do Lubonia. Po chwili dojeżdża jeszcze Mateusz i razem po krótkiej rozmowie ruszamy do Mosiny.

Tam nasz skład dopełnia jeszcze Tomek.

Na początek rozgrzewka przez Żabno, Grzybowo, Konstantynowo, Drużynę.

Następnie cztery podjazdy na Osową Górę w okolicach trzech minut.

A na zakończenie 15 minut czasówki w stronę Konstantynowa.

Powrót już zupełnie luźno, rozmawiając przy okazji. Najpierw odłącza się od nas Tomek, kilka kilometrów dalej w Wirach Mateusz z Tatą...a do Komornik jadę z Młodym i nowo poznanym organizatorem Lubońskiego wyścigu rowerowego, który odbędzie się już w sobotę.

Z Fabianowa jadę już samotnie. Słońce zaszło już prawie całkiem, zrobiło się chłodno (14 stopni) jak na sierpień.

Jeszcze chwila pogaduszek z znajomymi w parku i ostatecznie o 20:30 wracam do domu.

Dziękuje bardzo za wspólną jazdę i miłe towarzystwo. Do następnego:)