Bieszczady dzień 9

Czwartek, 28 czerwca 2012 · Komentarze(4)
Pora wracam do domu. Od Łukasza wyjeżdżamy przed 7, ponieważ pociąg do Poznania rusza o 7.38

Gdy pociąg podjeżdża, mamy kilka chwil dźwigania naszych obładowanych rowerów do pociągu ale już po kilkunastu minutach jedziemy w pustym przedziale do domu.

PKP Intercity © sq3mka

I tak do samego poznania przez ponad 12h, mieliśmy pełną wygodę.

Na koniec naszej wspaniałej podróży odprowadzam Patrycję do domu, a następnie samotnie ruszam do siebie na drugi koniec miasta.

W podsumowaniu chciałbym powtórzyć to co napisałem przy okazji naszej poprzedniej wspólnej wycieczki: Wspaniale jest podróżować z ukochaną osobą.

Dziękuje :) Tereny masz bardzo piękne ;)

sq3mka 16:14 poniedziałek, 17 września 2012

Gratuluję bardzo ciekawej wyprawy! :) Miło poczytać o swoich terenach :)

Navi 15:31 sobota, 15 września 2012

Cieszę się, że przeczytałeś :) To stwierdzenie jako pierwsze przychodzi mi do głowy gdy pomyślę o tych wspólnych wyjazdach.

sq3mka 08:20 sobota, 15 września 2012

Nadrobiłem zaległości przeczytałem całą relację! Piękne widoki, szczerze zazdroszczę. Doskonałe stwierdzenie! ,,Wspaniale jest podróżować z ukochaną osobą."

Pozdrawiam!

sq3mko 23:59 poniedziałek, 10 września 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ylisz