Na północ, czyli LT,LV,EST i FIN - dzień 1

Poniedziałek, 30 lipca 2012 · Komentarze(4)
Bardzo długo trwało zanim powstała ostateczna koncepcja wyprawy, jednak po wielu godzinach spędzonych na planowaniu i poszukiwaniu najlepszych możliwości powrotu z wyprawy nadszedł 30 lipca. Czas ruszać w drogę.

Niestety nie kupiliśmy biletów wcześniej, dlatego kilka chwil stresu spotkało nas na dworcu. Okazało się, że przyjdzie nam poczekać w dość sporej kolejce. Czas mijał a my nadal staliśmy....staliśmy i czekaliśmy...aż wreszcie zdobyliśmy nasze poniekąd upragnione bilety. Jeszcze tylko trochę siłowania z rowerami na dworcu oraz przy drzwiach pociągu i już jedziemy prosto do Olsztyna, gdzie na dobre zacznie się nasza wyprawa.

Mazury © sq3mka

Większość podróży spędziliśmy rozmawiając ze starszym Panem, którego zafascynował nasz Finlandzki kierunek, ponieważ w młodości niejednokrotnie bywał w tamtych rejonach.

Do Olsztyna docieramy planowo kilka minut przed 11. Pogoda może niezbyt fenomenalna ale nie pada i jest w miarę ciepło.

Podziwiając piękne mazurskie krajobrazy...

Mazurskie krajobrazy © sq3mka

Mostek na jednej z mazurskich rzeczek © sq3mka

docieramy do Świętej Lipki, gdzie spotykamy grupę sakwiarzy z Olsztyna. Była obowiązkowa wymiana kilku zdać i każdy ruszył w swoją stronę.

Święta Lipka © sq3mka

Gdy dotarliśmy do Kętrzyna postanowiliśmy zrobić małe kolacyjne zakupy.

Na zakończenie dzisiejszego dnia przejeżdżamy jeszcze kilkanaście dobrych kilometrów...

...a następnie rozbijamy się przy jednym z pól.

Widok przed zaśnięciem © sq3mka

Gdy już leżeliśmy w namiocie coś ugryzło mnie w rękę. Było to dość bolesne...a czułem jakbym rękę miał w pokrzywach. Nieświadomy jak sporego będę miał siniaka po ugryzieniu zasnąłem.

ORIENTACYJNA MAPKA:

Dziękuje :) Tak, masz rację ostatnio spotyka się bardzo mało relacji z tamtych regionów, a są naprawdę przepiękne. Pozdrawiam!

sq3mka 18:23 czwartek, 20 września 2012

Fajny TRIP widzę kolega sobie urządził. Czekam na relację, bo mało kto jeździ w tamte rejony. Pozdrawiam!

completny 18:18 wtorek, 18 września 2012

Trochę miałem rzeczy do ogarnięcia po powrocie, więc dopiero teraz za to się zabieram...a wróciłem dopiero 23 sierpnia. Bardzo dziękuje za uznanie :)

sq3mka 18:15 wtorek, 18 września 2012

Niezła zaległość :-) Ale wyprawa pierwszorzędna za to.

grigor86 21:09 poniedziałek, 17 września 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa luzla