Na północ, czyli LT,LV,EST i FIN - dzień 21

Niedziela, 19 sierpnia 2012 · Komentarze(0)
Spałem do 10. Mimo lekkiego bólu kości po twardym noclegu czuje się dobrze.

Większość rejsu upłynęło mi na czytaniu książki będąc przykrytym śpiworem i raz po raz spoglądając w morze.

Lądowiska na promie © sq3mka

Do Gdyni docieramy o 14, po 23,5h rejsu. Po ogarnięciu bagaży rozstajemy się z Pawłem. Ruszam do Gdańska gdzie czekają mnie jeszcze 3 dni z Pati.

Gdynia już blisko © sq3mka

Prom europalink grupy finnlines © sq3mka

Przejazd z Gdyni do Gdańska zajmuje mi 1,5h. Droga ta jest niezbyt przyjemna. Ścieżki rowerowe niezbyt dobrze poprowadzone raz z jednej, a raz z drugiej strony drogi.

Wreszcie około 16 docieram do ośrodka, gdzie czeka Pati. Strasznie cieszyłem się, że wreszcie się widzimy.

Po godzinie ruszamy pociągiem na wspólną kolacje z Pawłem w Gdyni. Okazało się, że Paweł nie ma planowanego powrotnego pociągu, ponieważ zabrakło miejsc. Po kilkudziesięciu nerwowych minutach Paweł znajduje nocleg w Gdańsku.

Do ośrodka wracamy około 22 ciekawi następnego dnia bo podróż ciągle trwa.