WPN - za ciepło?!

Sobota, 11 grudnia 2010 · Komentarze(3)
Kategoria Kelly's, Samotnie
Kiedy wstałem rano i wyjrzałem za okno trochę się zawiodłem, ponieważ liczyłem na piękną, słoneczną, zimową aurę. Jednak po małych porządkach i zainstalowaniu czujnika sigmy około 11 ruszam na trasę.

Już na pierwszej prostej zaliczyłem 3 uślizgi koła ale później wyczułem już dzisiejszy śnieg i jechało się bez większych trudności...

Za cel dzisiejszego wyjazdu wybrałem j. Jarosławieckie...

Trasa Standardowa, cały czas pod dość silny wiatr, do tego jeszcze deszcz i topniejący śnieg - stąd tytuł dzisiejszej wycieczki... przez to że było dzisiaj z 1, 2 stopnie to wszystko zaczęło topnieć i zrobiła się niezła chlapa, a wystarczyło by tak z -3 to było by idealnie.

Graiserówka © sq3mka

Nad Jarosławcem krótka sesja foto, ciepła herbatka i z powrotem do domu.

Ośnieżony zacisk przedniego koła © sq3mka

Powrót zdecydowanie szybszy, ze względu na pomyślny wiatr, jednak było bardzo mokro, więc jak dojechałem do domu byłem cały przemoczony, a ręce bolały mnie od zimna.

P.S Po 4 miesiącach w końcu naprawiłem licznik (sigma 1606 DTS). Ogólnie poprzedni licznik służył mi dobre 5lat i nadal go używam przy romecie i nic się z nim nie dzieję...natomiast licznik sigmy, który używam przy kellysie i meridzie ciągle coś szwankuje.

bloom - No niestety..ale w nowych wersjach sigmy te problemy już są mniejsze, jest lepsze mocowanie, nowy system kodowania, nie wiem jak z dociskiem baterii, które u mnie się skopały..ale generalnie u siebie musiałem baterię zamocować na kabelku i już jest dobrze.

Jarzyna Dzięki Dzięki, ...Mam nadzieję, że jak najdłużej...z starym 5 lat nic się nie działo, a te sigmy jakieś pechowe...chociaż teraz powinno już być dobrze

Pozdrawiam ;)

sq3mka 20:38 niedziela, 12 grudnia 2010

Fajna druga fota;) Ciekawe jak długo będzie Ci działał licznik teraz:)

Jarzyna 11:44 niedziela, 12 grudnia 2010

Takie uroki bezprzewodowych sigm :)

bloom 22:15 sobota, 11 grudnia 2010
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yowej